piątek, 12 maja 2017

#2 Innymi słowy


Hejka kochani,
Dziś przygotowałam post o moich 3 ulubionych autorach a właściwie autorkach bo to same kobiety. Zapraszam do czytania :)

1. Paullina Simons
Nie mogło być inaczej. Skoro kocham „Jeźdźca miedzianego” to dziwne by było gdyby ta Pani nie znalazła się na prowadzeniu :).

Paullina Simons urodziła się w Leningradzie w 1963 r . W wieku 10 lat wyemigrowała z rodziną do Stanów Zjednoczonych. Jej najsłynniejsza książka to „Jeździec miedziany”.

2. Lucy Maud Montgomery
Przeczytałam wszystkie książki tej autorki i jestem jej za nie bardzo wdzięczna. Mogę śmiało powiedzieć, że to właśnie powieści Pani Montgomery ukształtowały moją osobowość i charakter. No i to dzięki jej „Ani z Zielonego Wzgórza” polubiłam czytanie.

Lucy Maud Montgomery przyszła na świat 30 listopada 1874 roku na Wyspie Księcia Edwarda, która potem pojawiała się w każdej jej książce. Jej najsłynniejszym książkami jest seria o „Ani z Zielonego Wzgórza”. Co ciekawe Montgomery nie cierpiała Ani, nazywając ją przeklętą. Pisarka zmarła 24 kwietnia 1942 roku w Toronto.

3. Lucyna Olejniczak
Autorka serii „Kobiety z ulicy Grodzkiej”, którą naprawdę lubię a Pani Lucyna wydaje się być przemiłą osobą.

Lucyna Olejniczak urodziła się w Krakowie. Oprócz serii „Kobiety z ulicy Grodzkiej” jest też autorką np. „Dagerotyp. Tajemnica Chopina” czy „Jestem blisko”.
*zdjęcia pochodzą z internetu 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Chcesz się ze mną podzielić swoimi odczuciami co do książki lub mojej mini recenzji? Zapraszam Cię więc do komentowania.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.