piątek, 18 sierpnia 2017

Pomóżcie Monice

Cześć kochani,
Dzisiaj znów mam dla was "recenzję" lekkiego romansu, którego za wielkiej ochoty czytać nie miałam. Znacie jednak to uczucie, gdy macie jakąś książkę na półce i budzi się w was nadzieja, że może to być coś przy czym spędzicie miło czas? No to już wiecie dlaczego po nią sięgnęłam.

Monika jest bogatą spadkobierczynią majątku Falknerów.
 Jej świat legł w gruzach gdy dowiedziała się, że jej najlepszy przyjaciel Richard postanowił ożenić się z jej koleżanką, Glorią. Nieświadoma swoich czynów postanawia wyjść za mąż za Huberta Meininga. Nie zdaje sobie sprawy, że jej narzeczonemu zależy tylko na jej majątku. Narzeczona Richarda zresztą nie jest inna, nie kocha przyjaciela Moniki tylko jego majątek.
Czy jednak prawdziwe intencje Huberta i Glorii wyjdą na jaw?

No ciekawe, ciekawe... Tu się tego nie dowiecie. Tradycyjnie jeśli zainteresowała was ta historia, to książka w dłoń i czytamy :-). Nie jest to opowieść, która odmieni wasze życie ale podaruje wam kilka miłych chwil rozrywki.

Cytat z książki:  "Każda minuta spędzona z Panią czyni mnie szczęśliwym."
Moja ocena: :-) 





 

:-( - nie polecam
:-/ - szału nie ma
:-) - polecam
:-) <3 - biegnij do księgarni

* zdjęcia pochodzą z internetu

1 komentarz :

  1. Kochana polecam Ci moją książeczkę 'Siła Wiary' :) Pozdrawiam,
    https://0xsandrax0.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Chcesz się ze mną podzielić swoimi odczuciami co do książki lub mojej mini recenzji? Zapraszam Cię więc do komentowania.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.