piątek, 19 maja 2017

Ania z Szumiących Topoli

Cześć kochani,
   Na pewno nie wyczytaliście z tytułu, że dziś będzie o „Ani z Szumiących Topoli”;-).
No więc była to druga książka o Ani, którą przeczytałam. Tak, ja czytałam je w dziwny sposób przez co czasem nie mogłam się połapać w fabule i jak wreszcie doszłam co do czego to było wielkie zaskoczenie jak to się fajnie wszystko ze sobą wiążę. Ale już doszłam do wszystkiego, przeczytałam drugi raz w kolejności chronologicznej i… zwyciężyłam w konkursie z „Ani”.
To nie ważne, że w tym konkursie brały udział tylko trzy osoby : ja i moje dwie przyjaciółki. Więc jak widzicie o wygraną naprawdę trzeba było powalczyć :D. Chyba wiosna uderzyła mi do głowy bo strasznie „śmieszkuje”. No i zapraszam was na „recenzje”.

  Panna Shirley zostaje dyrektorką szkoły w Sumerside. Pomieszkuje u dwóch zabawnych starszych pań w posiadłości Szumiące Topole. Zawiera kolejne ciekawe znajomości między innymi ze swoją małą sąsiadką, Elżbietką i Malutkim. Wolny czas spędza na pisaniu listów do ukochanego Gilberta. 
 
Tak jak i poprzednie książki "Ania z Szumiących Topoli" zapewni wam dobrą rozrywkę. W książce znajdziecie także wspomniane wcześniej listy Ani do narzeczonego. 

Cytat z książki: "Wielka miłość i wielki ból potrafią dokonywać nie wiadomo jakich cudów."

Ocena książki: :-) 





:-( - nie polecam
:-/ - szału nie ma
:-) - polecam
:-) <3 - biegnij do księgarni

* zdjęcia pochodzą z internetu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Chcesz się ze mną podzielić swoimi odczuciami co do książki lub mojej mini recenzji? Zapraszam Cię więc do komentowania.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.