piątek, 26 maja 2017

Ross Poldark

Cześć kochani,
Do zakupu tej książki zachęciła mnie moja siostra, którą zachwycił serial "Poldark Wichry losu".
Ja na początku nie byłam jego wielką fanką. Widziałam co prawda kilka odcinków ale nie wciągnęłam się w fabułę. Wszystko zmieniło się po przeczytaniu książki. Od teraz "Poldark Wichry losu" jest moją wielką serialową miłością.

Trwa druga połowa XIII wieku. Ross Poldark wraca z wojny do Kornwalii. Czeka go tam jednak niemiłe zaskoczenie: jego ukochana Elizabeth, myśląc, że Ross zginął na wojnie, zaręcza się z jego kuzynem, Francisem. Ponadto ojciec naszego bohatera umarł a rodzinna posiadłość popada w ruinę. Załamany Ross wkrótce poznaje córkę górnika, Demelzę. Nie wie, że dziewczyna na zawsze odmieni jego życie.

Jest to naprawdę świetna książka. Polecam ją nie tylko fanom serialu, do którego obejrzenia serdecznie zachęcam. Wracając do książki, autor odwalił naprawdę dobrą robotę :-D. Każdy z bohaterów jest inny i taki prawdziwy. Naprawdę, zapoznajcie się z twórczością Winstona Grahama. Obiecuje wam, że nie pożałujecie.

Cytat z książki: "Jeśli człowiek ma w sobie żywotność, niechaj wzbogaca własną duszę, a nie próbuje zostać właścicielem dusz innych."

Ocena książki: :-) <3



:-( - nie polecam
:-/ - szału nie ma
:-) - polecam
:-) <3 - biegnij do księgarni

* zdjęcia pochodzą z internetu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Chcesz się ze mną podzielić swoimi odczuciami co do książki lub mojej mini recenzji? Zapraszam Cię więc do komentowania.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.