piątek, 6 stycznia 2017

Duma i uprzedzenie


Witajcie kochani,
  To już druga recenzja na moim blogu. Dziś przychodzę do was z klasyką. I to nie byle jaką bo z "Dumą i uprzedzeniem".
   Po wysłuchaniu licznych ochów i achów sama nabrałam ochoty na jej przeczytanie. No i wiem, że narażam się fanom klasyki ale muszę wyznać, że ja czytając ją strasznie się nudziłam. Może nie umiałam dostrzec tego co inni w tej książce. Czytając ją pomijałam co drugi akapit. Cieszyłam się gdy wreszcie dotarłam do końca. Jak dla mnie jest to książka bez fabuły. Przez kilkaset stron w kółko czytamy konwersacje ludzi z towarzystwa. Co do bohaterów to żaden z nich nie rzucił mnie na kolana. Naprawdę się zawiodłam, myślałam, że to będzie coś lepszego.
   To nie jest zła książka ale dla mnie nie ma tego czegoś. Myślę, że sami powinniście ją przeczytać i wyrobić o niej własne zdanie. Mnie się nie podobała ale wiem, że ma ona liczne grono fanów. Napiszcie mi koniecznie co wy o niej sądzicie.

Cytat z książki: "Próżność i duma to rzeczy całkiem różne, choć słowa te często są używane jednoznacznie."

Ocena książki: :/




:( - nie polecam
:/ - szału nie ma
:) - polecam
:) <3 - biegnij do księgarni

* zdjęcia pochodzą z internetu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Chcesz się ze mną podzielić swoimi odczuciami co do książki lub mojej mini recenzji? Zapraszam Cię więc do komentowania.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.