piątek, 11 sierpnia 2017

Pokochałam wroga

Hej kochani,
Od dawna szukałam jakiejś książki o zakazanej miłości w trakcie wojny. Pewnego pięknego dnia, zupełnie przez przypadek natknęłam się na "Pokochałam wroga". Od tamtej pory wiedziałam, że muszę ją mieć.

Książka zaczyna się od śmierci seniorki rodu Petrycych, wkrótce potem znaleziony zostaje pamiętnik. Opisane w nim wydarzenia, zmienią losy wielu osób a w szczególności syna zmarłej: Maxa. Mężczyzna aby rozwiązać zagadkę z przeszłości wyjedzie do Monachium. Czy podróż okaże się owocna?

Ja wam nie zdradzę, bo chce żebyście przeczytali tę książkę. Nie wiem jak wam to opisać ale czytając tą powieść macie wrażenie, że to wszystko wydarzyło się naprawdę. Wierzycie, że gdzieś w Polsce jest taka rodzina Petrycych, która odkrywa wielką tajemnicę. Na to wrażenie składają się: świetne dialogi, prawdziwość bohaterów a także to czego nie umiem nazwać, takie tchnięcie życia w te postacie. Jak pewnie się spodziewacie, moja ocena będzie bardzo wysoka. :-)

Cytat z książki: "To nie sztuka nie mieć pragnień. Sztuką jest im się oprzeć..."
Moja ocena: :-) <3





:-( - nie polecam
:-/ - szału nie ma
:-) - polecam
:-) <3 - biegnij do księgarni

* zdjęcia pochodzą z internetu

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Chcesz się ze mną podzielić swoimi odczuciami co do książki lub mojej mini recenzji? Zapraszam Cię więc do komentowania.

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.